.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی: رئیس جمهور بماند یا نماند نمایندگان نقطه نظرهایشان را بیان می‌کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی امروز گفت که در جلسه روز چهارشنبه که رییس جمهور حضور می​یابد نمایندگان نقطه نظراتشان را درباره مسایل مختلف کشور بیان می کنند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر علی لاریجانی در جلسه غیرعلنی امروز درباره حضور رئیس جمهور در جلسه روز چهارشنبه با اعلام این خبر به نمایندگان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بعد از سخنرانی خود چه در مجلس بماند و چه نماند نمایندگان نقطه نظرات خود در خصوص مسایل مختلف کشور را بیان خواهند کرد.

پیش از این رئیس جمهور درخواست حضور در مجلس و ارایه گزارش درباره مسایل مختلف کشور را به هیات رئیسه مجلس ارایه کرده بود که به دنبال ان مجلس نیز با حضور رئیس جمهور موافقت کرد.

نمایندگان تصمیم داشتند با برنامه ریزی فرصتی برای ارایه نقطه نظر در خصوص مسایل مختلف کشور از سوی چند تن از نمایندگان بیان شود اما از سوی ریاست جمهوری اعلام شد که رئیس جمهور فقط خواستار زمان برای ارایه گزارش است و فرصت ماندن در مجلس را ندارد.

به دنبال این موضوع تعدادی از نمایندگان نسبت به این تصمیم ریاست جمهوری مبنی بر متکلم وحده بودن انتقاد کردند و نظرات خود را در مصاحبه های مختلف بیان کردند.

در نهایت هیات رئیسه در بررسی خواست ریاست جمهوری مبنی بر حضور در جلسه روز چهارشنبه از ساعت 10:30 تا 12 را به 8:30 تا 10 تغییر داد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 دي 1391
لاريجاني جان شما فردا نيا
بذار باهنر جلسه را اداره كند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.